Reus recupera churrería para Fin de Año
Reus recupera churrería para Fin de Año
Este Fin de Año, Reus volverá a tener churrería abierta después de dos años de paréntesis por la Covid. Eduard, detrás del mostrador de la Xurreria Xa...
Comentarios
Imagino que al Sr. Eduard no li farà gracia si dic , que jo prefereixo esperar a les 9 del mati per anar a la Llibertat, perque els xurros son mes bons.
Sincerament, obri a la nit i digui vostè qie es el meu guapu si vol, pero no critiqui a gent per fer un horari diferent al seu
Al bars los denuncien si no tanquen a la nit, tenen un limit, que m'ho exliquin com se menja aixó.
> Em sembla molt bé que vulgui obrir de matinada, pero no per això ha de parlar de la resta de xurreries de la ciutat, de si van amb els amics etc….
> Imagino que al Sr. Eduard no li farà gracia si dic , que jo prefereixo esperar a les 9 del mati per anar a la Llibertat, perque els xurros son mes bons.
> Sincerament, obri a la nit i digui vostè qie es el meu guapu si vol, pero no critiqui a gent per fer un horari diferent al seu
A mi no me sembla be, als bars los obliguen a tancar a un hora concreta, si no, multa.