Investigan el TikTok de una enfermera que critica la obligación de tener el C1 en las oposiciones
Investigan el TikTok de una enfermera que critica la obligación de tener el C1 en las oposiciones
La Conselleria de Salud de la Generalitat y el Hospital Vall d'Hebron de Barcelona investigarán un vídeo colgado en la red social Tik Tok en la que un...
Comentarios
I si té que vendre una propietat i no hi ha notari que parli català, que farà ?, no vendrè la propietat ?.
També dir que quan les infermeres marxen al Reine Unit, amb quina llengua parlen allà ?, també dir que allà ningú els hi demana cap nivell, ets tú mateix que veus si pots anari o no, si sabràs defensar-te o no amb la llengua.
O sigui, a mi com a català i com indepe que soc no em preocupa que lo cirugà parli català o no, mentre m'operi be collonut, si no sap català lo problema lo tindrà ell quan vagi a comprar pà, o vagi al cine i no entengui res.
Jo no tinc cap problema de anar al metge i que me parli castellà, sapiguer idiomes es riqueza, jo tinc un familiar de molt a prop que gracies a sapiguer idiomes ara es guanya molt bé la vida fora de aquest puto pais, quin problema hi ha en sapiguer idiomes ?, quans mes en sapigues amb mes llengues podràs contestar, aixó no es bonic i xulo ?.
Ho diu un català dels primers amb canviam lo nom desprès del franquisme, ho diu un indepe que diu que Catalunya fà fastic.
> Voldria veure a Manel Balcells estirat damunt la camilla del quirofan esperant que trobin un ciruga que parli be el català. I si un cirugà xines li salva la vida ?, que dirà després ?.
> I si té que vendre una propietat i no hi ha notari que parli català, que farà ?, no vendrè la propietat ?.
> També dir que quan les infermeres marxen al Reine Unit, amb quina llengua parlen allà ?, també dir que allà ningú els hi demana cap nivell, ets tú mateix que veus si pots anari o no, si sabràs defensar-te o no amb la llengua.
> O sigui, a mi com a català i com indepe que soc no em preocupa que lo cirugà parli català o no, mentre m'operi be collonut, si no sap català lo problema lo tindrà ell quan vagi a comprar pà, o vagi al cine i no entengui res.
> Jo no tinc cap problema de anar al metge i que me parli castellà, sapiguer idiomes es riqueza, jo tinc un familiar de molt a prop que gracies a sapiguer idiomes ara es guanya molt bé la vida fora de aquest puto pais, quin problema hi ha en sapiguer idiomes ?, quans mes en sapigues amb mes llengues podràs contestar, aixó no es bonic i xulo ?.
> Ho diu un català dels primers amb canviam lo nom desprès del franquisme, ho diu un indepe que diu que Catalunya fà fastic.
Totalmente de acuerdo con usted.
También el Conseller Campuzano se dedicaba a pintarrajear los barcos de la US Navy cuando era un jovenzuelo y nadie lo criminalizó.
Los indepas aprovechan cualquier tontada como esta para intentar seguir imponiendo una lengua sobre otra.