Skip to content

He de fer-ho, tinc dos fills

editado junio 2023 en General
imageHe de fer-ho, tinc dos fills

Sempre he defensat la honorabilitat i la dignitat dels meus adversaris polítics. Ho he fet sempre, i sempre ho faré. En conseqüència el primer que vul...

Lee la historia completa aquí

Comentarios

• Mentira. No ets el de sempre, o menties abans o el fas ara. Jo et conec i et vaig votar, pel teu suport i defensa als catalans no independentistes, per recolzar el constitucionalisme i de cop i solta passes a pertànyer a un partit, que està fent tot al contrari del que tu defenses. És capaç de pactar amb independentistes de fer-ho amb un partit a les files del qual militen terroristes, després d'haver assegurat i jurat que mai no ho farien. En algun moment ens has enganyat, i tard o d'hora tornarà a sortir aquest transpos que portes al teu interior. Però com va dir Quevedo, valiente caballero es Don Dinero.
  • jcma, Tu no conoces de nada a Ruben si piensas que lo hace por dinero o que es un mentiroso .El no es un vividor de la politica como otros ,ya que el tiene su despacho de abogado y es diputado por Tarragona ,y todo lo deja para dedicarse por entero a la Alcaldia de Tarragona. Sobre los errores de los demas el no tiene la culpa . El odio no es bueno nunca. Aztelolo mirar .