Skip to content

La zona de bajas emisiones de Reus, regulada por 28 cámaras ubicadas en grandes avenidas

editado junio 2023 en General
imageLa zona de bajas emisiones de Reus, regulada por 28 cámaras ubicadas en grandes avenidas

Reus empieza a avanzar en la implantación de una zona de bajas emisiones (ZBE), es decir, un área urbana donde no pueden acceder los vehículos más con...

Lee la historia completa aquí

Comentarios

• Voy a comprar un láser para quemar las cámaras.
  • Pero entonces....no podré entrar a Reus con mi coche del 2001... entonces como voy a trabajar??
    Me pagarán ellos un híbrido?
    Locura total...
    Manipulación mientras no reciclan y lo queman todo junto en sirusa...
    Iremos en patinete con vela aprovechando el viento
  • Y si voy al hospital con una urgencia....
    Todo recaudar para ellos llevárselo..
    Una rebelión debería haber
    Una purga empezando por las instituciones
  • > @manuelruizfossati dijo:
    > Iremos en patinete con vela aprovechando el viento

Ayer un patinete en contradirección, de noche y con las luces apagadas. Venga a cometer infracciones con total impunidad.
  • 📢 El que no em queda clar, és si...🤔
    A) Ens regalaran un cotxe Eco fins que puguem comprar-ne un...
    B) Si ens duplicaran els sous per poder comprar un cotxe nou que ara valen el doble...
    C) Si quan arribi la data límit hauran fabricat algun cotxe que no s'incendii, que la bateria esgotada no sigui més cara que el propi cotxe, que tingui autonomia acceptable per fer viatges llargs...
    D) Si invertiran calers per fer "plan renove" o similar... i si indemnitzaran els propietaris dels cotxes que ningú voldrà ni de segona mà tot i no haver fet tota la seva vida útil, tot i tenir filtre de partícules, tot i passar els estàndars de Co2 de la ITV.
    E) Si per llavors ja tindrem el famós tranvia connectat amb la superestació de Perafort, Tarragona, Aeroport de Reus, Vila-seca, Cambrils, Salou, Castellvell, Riudoms, Alforja, Valls, Montblanc, poblacions del sud de Tarragona, de les muntanyes de Prades, del Montsant... (ho sé em deixo moltes poblacions, però son desplaçents habituals que els habitants i contribuents de la Província de Tarragona fem i... tatxan! SENSE METRO!!! NI TRENS DE RODALIES!!! NI BONS HORARIS DE TRANSPORTS PÚBLICS!!! Insisteixo, haureu millorat tots aquests serveis, abans de començar a multar als ciutadans que no puguin comprar un cotxe caríssim que encara falla per tot arreu???
    Ah!!! I què fareu amb els busos urbans actuals que deixen anar fumarades negres? També els canviareu???
    F) Ens regalareu algun piset de protecció oficial o dels molts que tenen els bancs rescatats amb els nostres diners públics, per tal que visquem prop de la feina i així poder anar caminant amb els fills petits a l'escola? (Amb els carrils bici nous de trinca sense proteccions ni boja porto als meus fills en bici de la zona nort a la zona mitjorn!!!)
    PD em considero Eco, vaig a favor de contaminar menys, però aquests canvis han d'anar acompanyats de mesures, millores, infraestructures, serveis, inversió pública com fa anys que fan als països nòrdics. No s'aconsegueix amb lectors de matrícules i multes a una població que heu escanyat fins al límit.😡
  • El que interpreto llegint això és que no podtan accedir aquells vehicles sense distintiu ambiental, o sigui els distintius B de color groc o els C de color verd si podran.
    És així?
    Algú ho sap?
  • > @manuelruizfossati dijo:
    > Pero entonces....no podré entrar a Reus con mi coche del 2001... entonces como voy a trabajar??
    > Me pagarán ellos un híbrido?
    > Locura total...
    > Manipulación mientras no reciclan y lo queman todo junto en sirusa...
    > Iremos en patinete con vela aprovechando el viento

Si es diesel seguro que no....a no ser que seas residente en Reus