Skip to content

Com més conec els homes, més estimo el meu gos

editado julio 2023 en General
imageCom més conec els homes, més estimo el meu gos

Els primers cínics, –del grec kynós, gos–, defensaven la independència intel·lectual i moral de l’esser humà i l’austeritat en la vida, d’acord amb la...

Lee la historia completa aquí

Comentarios

  • Tengo 65 años y empecé rescatando a mi querida Luna de un escaparate en 1995...nadie la compró y crecia allí...a saber dónde hubiera acabado...desde entonces adopto perros abandonados...maltratados o simplemente devueltos...creando manadas equilibradas de hasta 5....he despedido a muchos...y mueren en mis brazos como a mi me gustara morir...en los brazos del ser que me quiere...tengo hijos no flipeis! Pero mis 3 perros son mi familia también. Yo también soy mas perra que persona!te acompaño en el sentiment!
  • Poques vegades es troba un davant un comiat tan sentit, elegant i tan ben escrit. Estic segur que allà on sigui que ha anat la Brot tindrà també el seu mig croissant del matí a la platja. Tota una sorpresa descobrir que darrere d'una coneixença superficial hi ha una persona amb una dimensió humana tan profunda. Felicitats, Ramon Magarolas, i rep el meu més sentit condol.