Skip to content

PortAventura torna a batre rècords

editado 10 de febrero en General
imagePortAventura torna a batre rècords

Hi estem acostumats. PortAventura porta ja molts anys a les nostres vides. Moltes famílies tenen el passi anual. D’altres, hi van de manera més puntua...

Lee la historia completa aquí

Comentarios

  • Recordo que quan van obrir, vam fer el viatge de fi de curs de l'escola de primària a Port Aventura. Tinc coneguts que hi han treballat. Vaig treballar-hi com arqueòleg en la supervisió dels treballs previs a la construcció d'un camp de golf. Havia tornat de Mèxic on havia viscut una experiència de convivència amb comunitats natives dedicades al cultiu de cafè. Aquest any he sabut que la institució que ens va allotjar, Más Café, va fer fallida a causa d'una mala gestió interna de l'empresa. Entre la Cooperativa Vinícola al poble i anar a fer d'arqueòleg d'urgència al Port Aventura, em va cridar més la vocació. Però la vida dóna moltes voltes i vaig tornar a fer de recol·lector al poble. Pel bé del planeta no hi hauria d'haver tants desplaçaments humans massius, i els terrenys serien més bonics plens de conills i de pins mediterranis.