Skip to content

Misteris i malediccions: el centenari de l’obertura pertorbadora del sarcòfag de Tutankhamon

editado 13 de febrero en General
imageMisteris i malediccions: el centenari de l’obertura pertorbadora del sarcòfag de Tutankhamon

Tot just avui, 13 de febrer, fa cent anys que a Luxor es va procedir a l’obertura del sarcòfag del cèlebre jove Faraó Tutankhamon (extret de la tomba ...

Lee la historia completa aquí

Comentarios

  • Hola Jaume, molt interessant el que expliques. Jo visc en un poblet i estudio Egiptologia. Soc historiador i arqueoleg pero visc fent de pagès. Tranquil que no vas errar el tret, la feina de pagès és molt dura i es guanya molt poc. Avui tinc tremolors i estic destemplat, no sé si és el dia tant rarot que ha fet, un sol espatarrant al migdia i fred al vespre, o seré el següent en palmar. La situació del català és de divisió interna de forma clara. La culpa dels quatre tontos del poble del costat que han vingut a enfonsar la barraca. Jo hauria d'haver nascut Dr en arqueologia, una feina respectable, un sou a final de mes, bona reputació, un treball socialment reconegut... si que vaig errar el tret.