Skip to content

Projectes reivindicats que van prenent forma

editado 15 de febrero en General
imageProjectes reivindicats que van prenent forma

La nova Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de Tarragona ja té calendari. L’edifici data de 1976 i la previsió és que, tot just 50 anys de...

Lee la historia completa aquí

Comentarios

  • Vaig estudiar història a la Facultat de Lletres de la plaça Imperial Tàrraco. Em vaig passar quatre anys estudiant arqueologia, història de l'art, geografia, filosofia, història antiga, historia de l'Edat Mitjana, història d'Espanya, història de Catalunya, mètodes d'investigació, fonts documentals... Sempre amb el cap ficat a les explicacions del professorat, en els apunts o en els llibres. Recordo que el primer dia ens vam ajuntar un grupet de cinc persones que vam fer pinya fins acabar la carrera. Tots veniem de poblets de diferents punts de Catalunya: Sant Quirze de Besora, Ulldecona, Santa Bàrbara, l'Argilaga ... Durant molt de temps he tingut la sensació que aquell espai on vam estudiar tenia alguna cosa màgica. Fins fa poc no vaig saber que, abans de la Facultat de Lletres, allí hi havia hagut un internat de les Escoles Cristianes de la Salle. Ara aixeco el cap amb orgull d'haver contribuit d'alguna manera a la comunitat d'on vinc amb el que vaig aprendre durant la carrera. I és ara que m'adono que l'antiga Facultat estava en un edifici carregat d'història. Els edificis del segle XXI estan fets d'una altra pasta.