Skip to content

El savi de la UOC

editado 15 de febrero en General
imageEl savi de la UOC

L’ il·lustre reusenc, mort diumenge passat a Barcelona a 91 anys, va posar diverses condicions per acceptar l’encàrrec, especialment que la Universita...

Lee la historia completa aquí

Comentarios

  • Molt bona anècdota, me'n recordaré tota la vida que les granotes feien uoc, uoc, uoc... És un sistema universitari que porta el coneixement a la llar. Vaig estudiar un màster a distància amb aquesta institució. L'experiència no sé si va arrelar molt profundament però va ser una experiència no sé si sabria dir interessant. La veritat és que no me format encara una opinió sobre el meu pas per aquesta universitat. Recordo molt poques coses. El treball final de màster el vaig fer sobre les "Guerres Civils del segle I aC al territori i la ciutat de Tàrraco". La Glòria Munilla em va supervisar el treball final. Estic satisfet amb el que vaig crear i a la gent sembla que li ha agradat o al menys ha tingut visualitzacions. Suposo que la Tarragona romana en època de la República aixeca passions. Però veient com està el mercat i les oportunitats laborals de trobar feina, a mi me les abaixa...