Skip to content

Rebaixes, comerç i canvi de model

editado 28 de febrero en General
imageRebaixes, comerç i canvi de model

Les rebaixes han deixat d’existir com les coneixíem abans. Ja fa anys que va canviar la idea i el petit comerç i les grans superfícies tenen realitats...

Lee la historia completa aquí

Comentarios

  • Mai he entès aquella frase feta en boca de negociants o persones que tenen negocis quan diuen ·"Els diners mouen el mon". Vaig estudiar història i geografia a la Universitat Rovira i Virgili i allí no ens van ensenyar a obtenir diners. La meva família estava molt preocupada per mi, com si tingués una malaltia incurable, la de no tenir ofici ni benefici. El temps els ha donat la raó. Riquesa és un altre concepte que no té res a veure amb els diners. Quan surts de la Universitat de Lletres ets una persona rica d'esperit i en coneixements. Però els que no tenim diners tampoc entenem el concepte de rebaixes. Quan passejo pel carrer Llovera de Reus en plenes rebaixes em sento com un missatge de whatsapp. Et trobes en un espai urbà on circulen molts fluxes econòmics. Que algú et digui bon dia o et somrigui depèn de si ets usuari de l'establiment. Moltes vegades sentir-te socialment acceptat depèn de si t'has comprat unes sabates o has consumit un cafè. Aquest és el caliu humà que hi ha per mi darrera de les Rebaixes.