Skip to content

La afición del Nàstic: el final más cruel

2»

Comentarios

  • https://www.marca.com/futbol/primera-rfef/2024/06/23/6677ebcd268e3e956b8b458d.html
  • > @leibold dijo:
    > És molt difícil per equips Catalans guanyar partits importants a Espanya...

    No te res a veure amb que va pasar ahir. Ahir vam donar una imatge lamentable per no parlar del contingut de l'acta arbitral.
    Fa una pila d'anys que sóc soci i el que posa a l'acta fa que em plantegi la renovació.
  • Ahir vaig sentir vergonya de com es va comportar una part de l'afició del Nàstic.

    Espero que la directiva faci neteja dels indesitjables que la van liar.
  • > @orutrango dijo:
    > Ahir vaig sentir vergonya de com es va comportar una part de l'afició del Nàstic.
    >
    > Espero que la directiva faci neteja dels indesitjables que la van liar.

    Totalment d'acord amb tu tot i que jo, després de llegir l'acta i vist lo vist, afegiria que la neteja hauria de començar per la directiva
  • > @mareinternum diu:

    > No te res a veure amb que va pasar ahir. Ahir vam donar una imatge lamentable per no parlar del contingut de l'acta arbitral.
    > Fa una pila d'anys que sóc soci i el que posa a l'acta fa que em plantegi la renovació.

    Estic totalment d'acord que vam donar una imatge molt lamentable ahir.

    Però l'actauació de l'arbit no pot tenir res a veure amb això. La major part d'aquesta actuació es va produir abans de la tonteria de les pilotes i tot abans dels incidents del vestuari.

    Per exemple, que un jugador del Malaga apunti a la grada amb un xut quan el partit està parat és una expulsió obligatòria. Però marxen sense una sola grogua.