Piden reducir la velocidad de l’AP-7 a 100 km/h en cinco tramos de Tarragona
Piden reducir la velocidad de l’AP-7 a 100 km/h en cinco tramos de Tarragona
El Servei Català de Trànsit pedirá al Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana (MITMA) reducir el límite de velocidad hasta los 100 km/h (...
Comentarios
Pero a estos personajes nadie les persigue porqué a lo mejor circulan dentro de los limites de velocidad y es mucho mas fácil poner un radar y cazar a los que se pasan de los limites de 10 o 20 km/h.
Entonces poner limites a 10 km por hora que así podemos meternos todas las hostias que queramos que nadie se hará daño.
Felicidades por ser tan iluminados.
Evident: menys velocitat equival a menys conseqüències negatives en cas d'accident (no és el mateix circular a 50 km/h que a 120 o 140..... però també si ens quedem tots a casa (poso per exemple, el confinament, doncs tenim molt bona estadística, tant a escala de medi ambient com també de sinistralitat). També recordo que els camions no superen els 92 km/h i tenen, com ells saben, molts accidents, en especial en autopistes.
En la meva opinió, crec que és un tapar una mala política territorial (el pedaç del pedaç)
i em pregunto:
#1: Algú pot dir-me per quin motiu la A7 (autovia paral·lela a AP7), finalitza a l'Ametlla de mar, amb incorporació a la N340, sí o sí????.
#2: Us heu fixat que la A7 va molt menys col·lapsada que la AP7 sovint???
#3: Us heu plantejat ampliar un carril banda i banda a la AP7 i la continuació del misteriós final de la A7 al punt esmentat anteriorment???
#4: Us heu fixat en el mal estat i deplorable manteniment que mostra la AP7 arran és gratuïta?? (ple de clots, guarda-raïls destrossats, setos, mitjana de l'alçada d'un campanar per podar....)
Estimats senyors/es dirigents: NO ES TRACTA DE PROHIBIR I FER PER FER: es tracta de posar seny i EDUCAR als que circulem per carretera, no sols multar.
Invertiu amb EDUCACIÓ viària, invertiu a PLANIFICAR, anticipeu i feu PREVISIÓ de coses que tots sabem i tard o d´hora acaben per succeir
No és normal que per una via ràpida circulen camions a 92 km/h i, a sobre, adelantant pel carril de l'esquerra, ambulàncies que no poden passar perquè tenen els dos carrils saturats......
Ho trobeu normal, això???, creieu que a 100 km/h tot "aquí pau, allí glòria"????
Espero que, poseu seny i comenceu a posar mesures intel·ligents i que siguin d'utilitat per tothom, que crec que, si voleu, ho podreu aconseguir.
Gràcies i espero no ofendre a ningú.
Zonas como Sant Pere i Sant Pau, Rodolat del Moro y otros ya lo sufren desde que se instalaron estas bandas sonoras.
Por otro lado la aminoracion de velocidad puede ayudar como medida de seguridad.
> Personalment, crec que estem davant d'una política errònia de la "prohibició a discreció" i el fer alguna cosa, perquè davant dels resultats dolents (estadística), alguna cosa s'ha de fer (encara que no serveixi per a res en absolut).
> Evident: menys velocitat equival a menys conseqüències negatives en cas d'accident (no és el mateix circular a 50 km/h que a 120 o 140..... però també si ens quedem tots a casa (poso per exemple, el confinament, doncs tenim molt bona estadística, tant a escala de medi ambient com també de sinistralitat). També recordo que els camions no superen els 92 km/h i tenen, com ells saben, molts accidents, en especial en autopistes.
>
> En la meva opinió, crec que és un tapar una mala política territorial (el pedaç del pedaç)
> i em pregunto:
>
> #1: Algú pot dir-me per quin motiu la A7 (autovia paral·lela a AP7), finalitza a l'Ametlla de mar, amb incorporació a la N340, sí o sí????.
>
> #2: Us heu fixat que la A7 va molt menys col·lapsada que la AP7 sovint???
>
> #3: Us heu plantejat ampliar un carril banda i banda a la AP7 i la continuació del misteriós final de la A7 al punt esmentat anteriorment???
>
> #4: Us heu fixat en el mal estat i deplorable manteniment que mostra la AP7 arran és gratuïta?? (ple de clots, guarda-raïls destrossats, setos, mitjana de l'alçada d'un campanar per podar....)
>
> Estimats senyors/es dirigents: NO ES TRACTA DE PROHIBIR I FER PER FER: es tracta de posar seny i EDUCAR als que circulem per carretera, no sols multar.
> Invertiu amb EDUCACIÓ viària, invertiu a PLANIFICAR, anticipeu i feu PREVISIÓ de coses que tots sabem i tard o d´hora acaben per succeir
> No és normal que per una via ràpida circulen camions a 92 km/h i, a sobre, adelantant pel carril de l'esquerra, ambulàncies que no poden passar perquè tenen els dos carrils saturats......
> Ho trobeu normal, això???, creieu que a 100 km/h tot "aquí pau, allí glòria"????
>
> Espero que, poseu seny i comenceu a posar mesures intel·ligents i que siguin d'utilitat per tothom, que crec que, si voleu, ho podreu aconseguir.
>
> Gràcies i espero no ofendre a ningú.
No es pot dir més clar i educat
Només cal afegir
Com reduir siniestralitat AP7 amb mil euros?