Skip to content

Piden reducir la velocidad de l’AP-7 a 100 km/h en cinco tramos de Tarragona

editado agosto 2022 en General
imagePiden reducir la velocidad de l’AP-7 a 100 km/h en cinco tramos de Tarragona

El Servei Català de Trànsit pedirá al Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana (MITMA) reducir el límite de velocidad hasta los 100 km/h (...

Lee la historia completa aquí

Comentarios

  • A estas velocidades eso no es una autopista. Para eso me pongo en la nacional.
  • Pero alguien de la DGT es capaz de entender que no siempre es la velocidad la que supone un peligro? Yo casi a diario utilizo esta autopista y en la mayoría de los viajes veo a gente que no tiene ni idea de como conducir en una autopista, están distraídos por hacer de todo mientras conducen y otros que simplemente no tienen ni idea y dan miedo verles conduciendo.
    Pero a estos personajes nadie les persigue porqué a lo mejor circulan dentro de los limites de velocidad y es mucho mas fácil poner un radar y cazar a los que se pasan de los limites de 10 o 20 km/h.
    Entonces poner limites a 10 km por hora que así podemos meternos todas las hostias que queramos que nadie se hará daño.
    Felicidades por ser tan iluminados.
  • Personalment, crec que estem davant d'una política errònia de la "prohibició a discreció" i el fer alguna cosa, perquè davant dels resultats dolents (estadística), alguna cosa s'ha de fer (encara que no serveixi per a res en absolut).
    Evident: menys velocitat equival a menys conseqüències negatives en cas d'accident (no és el mateix circular a 50 km/h que a 120 o 140..... però també si ens quedem tots a casa (poso per exemple, el confinament, doncs tenim molt bona estadística, tant a escala de medi ambient com també de sinistralitat). També recordo que els camions no superen els 92 km/h i tenen, com ells saben, molts accidents, en especial en autopistes.

    En la meva opinió, crec que és un tapar una mala política territorial (el pedaç del pedaç)
    i em pregunto:

    #1: Algú pot dir-me per quin motiu la A7 (autovia paral·lela a AP7), finalitza a l'Ametlla de mar, amb incorporació a la N340, sí o sí????.

    #2: Us heu fixat que la A7 va molt menys col·lapsada que la AP7 sovint???

    #3: Us heu plantejat ampliar un carril banda i banda a la AP7 i la continuació del misteriós final de la A7 al punt esmentat anteriorment???

    #4: Us heu fixat en el mal estat i deplorable manteniment que mostra la AP7 arran és gratuïta?? (ple de clots, guarda-raïls destrossats, setos, mitjana de l'alçada d'un campanar per podar....)

    Estimats senyors/es dirigents: NO ES TRACTA DE PROHIBIR I FER PER FER: es tracta de posar seny i EDUCAR als que circulem per carretera, no sols multar.
    Invertiu amb EDUCACIÓ viària, invertiu a PLANIFICAR, anticipeu i feu PREVISIÓ de coses que tots sabem i tard o d´hora acaben per succeir
    No és normal que per una via ràpida circulen camions a 92 km/h i, a sobre, adelantant pel carril de l'esquerra, ambulàncies que no poden passar perquè tenen els dos carrils saturats......
    Ho trobeu normal, això???, creieu que a 100 km/h tot "aquí pau, allí glòria"????

    Espero que, poseu seny i comenceu a posar mesures intel·ligents i que siguin d'utilitat per tothom, que crec que, si voleu, ho podreu aconseguir.

    Gràcies i espero no ofendre a ningú.
  • Una de las medidas a parte de esta ha sido colocar banda sonora sobre las marcas viales, tanto en las lineas discontinuas como en las lineas continuas de limitacion de arcenes. Esto provoca que los vehiculos al pisarlas en caso de posible somnolencia no se distraigan de la conduccion, pero ha provocado una alta contaminacion acustica para las personas que residen cerca de la autopista, mas aun en horario nocturno. Teniendo en cuenta el incremento de circulacion este ruido se hace insoportable en horas de pernoctacion mas aun en epoca estival donde muchos duermen con ventanas abiertas por el ahorro energetico.
    Zonas como Sant Pere i Sant Pau, Rodolat del Moro y otros ya lo sufren desde que se instalaron estas bandas sonoras.
    Por otro lado la aminoracion de velocidad puede ayudar como medida de seguridad.
  • > @ituronquerol dijo:
    > Personalment, crec que estem davant d'una política errònia de la "prohibició a discreció" i el fer alguna cosa, perquè davant dels resultats dolents (estadística), alguna cosa s'ha de fer (encara que no serveixi per a res en absolut).
    > Evident: menys velocitat equival a menys conseqüències negatives en cas d'accident (no és el mateix circular a 50 km/h que a 120 o 140..... però també si ens quedem tots a casa (poso per exemple, el confinament, doncs tenim molt bona estadística, tant a escala de medi ambient com també de sinistralitat). També recordo que els camions no superen els 92 km/h i tenen, com ells saben, molts accidents, en especial en autopistes.
    >
    > En la meva opinió, crec que és un tapar una mala política territorial (el pedaç del pedaç)
    > i em pregunto:
    >
    > #1: Algú pot dir-me per quin motiu la A7 (autovia paral·lela a AP7), finalitza a l'Ametlla de mar, amb incorporació a la N340, sí o sí????.
    >
    > #2: Us heu fixat que la A7 va molt menys col·lapsada que la AP7 sovint???
    >
    > #3: Us heu plantejat ampliar un carril banda i banda a la AP7 i la continuació del misteriós final de la A7 al punt esmentat anteriorment???
    >
    > #4: Us heu fixat en el mal estat i deplorable manteniment que mostra la AP7 arran és gratuïta?? (ple de clots, guarda-raïls destrossats, setos, mitjana de l'alçada d'un campanar per podar....)
    >
    > Estimats senyors/es dirigents: NO ES TRACTA DE PROHIBIR I FER PER FER: es tracta de posar seny i EDUCAR als que circulem per carretera, no sols multar.
    > Invertiu amb EDUCACIÓ viària, invertiu a PLANIFICAR, anticipeu i feu PREVISIÓ de coses que tots sabem i tard o d´hora acaben per succeir
    > No és normal que per una via ràpida circulen camions a 92 km/h i, a sobre, adelantant pel carril de l'esquerra, ambulàncies que no poden passar perquè tenen els dos carrils saturats......
    > Ho trobeu normal, això???, creieu que a 100 km/h tot "aquí pau, allí glòria"????
    >
    > Espero que, poseu seny i comenceu a posar mesures intel·ligents i que siguin d'utilitat per tothom, que crec que, si voleu, ho podreu aconseguir.
    >
    > Gràcies i espero no ofendre a ningú.
  • > @ituronquerol
    No es pot dir més clar i educat
    Només cal afegir
    Com reduir siniestralitat AP7 amb mil euros?