Skip to content

El mercat del llentiscle amenaça els boscos de Tarragona

editado 9 de marzo en General
imageEl mercat del llentiscle amenaça els boscos de Tarragona

Aquesta setmana la Guàrdia Civil ha intervingut 1,9 tones de llentiscle (pistacia lentiscus) que s’havia collit il·legalment a la serra de Pàndols i C...

Lee la historia completa aquí

Comentarios

• Ha tenido que ser la Guardia Civil la que los detenga y me pregunto ¿que hacen los forestales?.Hace unas semanas les comunique la existencia de un nido de "avispa velutina en un bosque de Almoster y su respuesta (como la del Ayuntamiento y agricultura de la Generalidad) fue que era problema del dueño.¿HACEN ALGO?.
  • Molt bé l'article, les persones que vivim o tenim finques forestals ens alerta aquesta situació, ara bé , no queda gaire ben resposa la pregunta formulada "per què s'espolia dels boscos" , jo visc a l'altre extrem de Catalunya i me les veig amb els grups que venen a tallar (no arrancar) branques de llentiscle, me les veig perquè em preocupa la recol.leccio abusiva, també que puguin deixar brossa de plàstic i llauna, i alhora em preocupa que aquestes persones no trobin la manera de regular papers pel fet de ser immigrants , potser qui hauria d'estar al punt de mira no són aquestes persones amb ganes de treballar i tirar endavant, són les empreses floristes que tenen la demanda, que paguen misèries i a l'hora no els fan contractes de treball, aquí és on s'hauria de començar a mirar per protegir els nostres boscos i les persones que ho han deixat tot amb l'esperança de tenir una millor vida, i que es troben portes tancades i en comptes d'atracar persones tallen plantes, si se'ls regulen papers es podria regular la recol.lecció.
  • > @juanjose_colavida dijo:
    > Ha tenido que ser la Guardia Civil la que los detenga y me pregunto ¿que hacen los forestales?.Hace unas semanas les comunique la existencia de un nido de "avispa velutina en un bosque de Almoster y su respuesta (como la del Ayuntamiento y agricultura de la Generalidad) fue que era problema del dueño.¿HACEN ALGO?.

De verdad le contestaron eso....en cierta manera no me sorprende