Skip to content

David Vidal prepara el regreso a la política con Reus en Moviment

editado octubre 2022 en General
imageDavid Vidal prepara el regreso a la política con Reus en Moviment

Una plataforma de centroizquierda surgida de «la reflexión de que parte de la ciudadanía ha entrado en un estado de apatía» y con el objetivo de «huir...

Lee la historia completa aquí

Comentarios

• Me sembla perfecte, només pel David val la pena lluitar. Pero la pena es que amb los anys que tinc he vist que quant surt un partit que sembla que reventarà el sistema acaba intoxicat com tots. Només cal mirar Podemos, jo hi vaig creure i finalment lo Pablo, Monedero i els altres son burguesos, van dir de posar un limit al sou i ja hem vist lo que cobrent, també la CUP de Reus, van dir dues legislatures de maxim i ja hem vist qui va al davant, fa temps que va i lo que li queda, son tots uns falsos.
    David Vidal es l’únic que ha sigut coherent, cobrava si mal no recordo lo mateix que treballant, 1.200 €, qui cobra 1.200 € avui al ajuntament ?.
    No entraré en detalls sobre ell i la CUP actual, personalment penso que si hi hagués bon rotllo hagués anat amb ells, si va a un altre partit serà per algo. Si a David no li fiquen pals a les rodes ell triumfarà i Reus guanyarà, lo mal es que tots los demès no sabem qui son i per norma general ningú es fica en política per amor a l’art, jo puc assegurar (si es que David no ha canviat) que Davis no es fica amb política per fer diners, ho dic clar i català, també vull trencar una llança en favor a la Mar Joanpere, la conec poc, pero crec no equivocarme.
    David molta sort i si necesites algo (com que per l’escrit ja saps qui soc) ja saps on trobar-me.